Courgette-balletjes 

DIY, Eten


Leuk recept! Ik vond hem via Pinterest. In het kort:

-rasp een courgette en doe het in een kom
-voeg geraspte parmezaanse kaas toe
-paneermeel (ik gebruikte een in de vijzel gekruimde meergranencracker)
-een ei
-basilicum

Roer alles door elkaar en kneed er balletjes van. 25 minuten in de oven op 190 graden.

Ik eet geen vlees en maak daarom vaak zelf veggie burgers. Eigenlijk gebruik ik altijd dezelfde basis: ei en broodkruim. Dit zorgt voor de binding. Verder voeg ik groente, kaas en kruiden toe. Bijvoorbeeld: kikkererwten, spinazie, geitenkaas en tijm.

Leave a Reply

