Blij met bloemen

inspiratie, Wonen

Voor mijn verjaardag kreeg ik van mijn collega’s een tegoedbon van Bloomon; een bedrijf waarbij je een bloemenabonnement kan nemen. Je krijgt dan elke week, twee weken of maand een speciaal door een stylist samengesteld boeket.

Gister ontving ik mijn eerste bloemen. Toen ik de bos zag was ik niet direct enthousiast. De oranje en gele tinten vond ik niet zo mooi en de bos een beetje iel in een grote vaas. Uiteindelijk allemaal opgedeeld in vazen ben ik toch dik tevreden!

Leave a Reply

