Op naar de zomer

Tuin, Wonen

Ik kan heel ongeduldig zijn. Als ik iets wil, een nieuwe veranda in de tuin of een andere kleur op de muur, dan moet het meteen. Liever vandaag dan morgen, zeg maar.

Mijn geduld wordt op de proef gesteld met onze nieuwe tuin. Al heel de winter kijk ik er tegenaan en ik kan niet wachten om hem aan te pakken. Helaas moet ik nog even geduld hebben. Het is nog te koud om de moestuin aan te leggen en de meeste planten kunnen we pas eind april potten.

Afgelopen vrijdag was het zulk lekker weer dat ik me niet kon inhouden. Stiekem zette ik alvast wat leuke spullen buiten – zoals dit plastic vloerkleed van plasticvloerkleden.nl. Om ze de volgende ochtend na een nacht regen beteuterd weer naar binnen te halen.

Leave a Reply

