Haal buiten naar binnen

Wonen

IMG_0189

Terug van weggeweest: de kamerplant. Groen in huis is helemaal van nu. Ook ik omarm deze trend en blijf cactussen en groene planten mijn huis in slepen. Hier heb ik ze op een tafeltje staan, maar eigenlijk verplaats ik ze regelmatig. Dan zet ik ze in een kast, dan op de vensterbank.

Op de wensenlijst staat nog een grote plant van ruim een meter hoog, want een wijze les op woongebied is om groot te denken. Soms vergeet ik dat. Terwijl één groot accessoir soms beter is dan veel kleine frutsels.

Leave a Reply

